luni, 23 ianuarie 2012

Unde ai plecat, copilarie?

Viata devine din ce in ce mai compilcata si nu vreau asta. Sunt speriata si nu știu ce o sa fie de acum încolo. Îmi e dor de copilărie gen pana la 10ani când nimic nu era imposibil si când era cineva sa ne apere de toate. Îmi e dor de copii aia care nu se cereau niciodată si care se distrau orice ar fi. acum de ce nu mai e așa? Da...copil sa fi si 10vieti si tot ai vrea.
Cel mai dor îmi e de Alex. Nu l.am mai văzut de 8ani dar chiar mi.ar plăcea sa mai stau cu el cum o făceam odată<3atatea zile împreuna. Probabil m.a uitat, dar ce contează?
Si totuși sunt pregătită sa bag tare si daca e nevoie mă pun si pe toceala da vreau sa ii demonstrez lu' tata ca iau peste noua in exene. Vreau sa vadă ca 5luni îmi ajung sa fiu ceea ce vrea el. Odată in viața sa îmi zica "bravo". O singura data!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu