vineri, 13 ianuarie 2012

Nemurirea?

Mi.am adus aminte ca am citit undeva, scris de cineva...nu mai stiu nici unde, nici cine, ceva cam asa(nici cum era scris exact nu mai stiu):
Suntem inconjurati de oameni care tanjesc catre nemurire, dar care nu stiu ce sa faca intr'o sambata ploioasa.

Parca era Chirila, da' hai sa nu mai meditez la cine a scris. Am vrea sa facem atatea in viata si totusi avem timp sa ne plictisim, ciudat? Din pacate multi vor totul cat mai repede si vor sa faca multe lucruri inainte de vremea lor. Vad atatia copii care vor sa faca ce fac aia mai mari si in loc sa faca ce faceau aia mai mari la varsta lor, ei fac ce faci aia mai mari acum...
Si eu abea astept sa vina perioada aia in care merg la mare in gasca si cat e ziua de lunga ma distrez si noaptea de 5 ori mai mult cum am auzit eu de la ai mei si prieteni si toate alea.
Imi povestea un amic ce facea el in excursii acum 20-25 de ani si ma gandeam cat de haios suna;cum se uitau la fete cand faceau dus si ele nu mai stiu ce le faceau:)). Si ma gandesc ca o sa vina si timpu meu sa imi fac amintiri dastea de care sa profit dupa. O viata de om cu munti de bani in sufragerie nu mi'ar ajunge sa fac tot ce vreau si totusi am timp sa ma plictisesc. Ce e clar e ca nu as vrea nemurire...ar fii chiar naspa, nu credeti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu