vineri, 30 decembrie 2011

ceva nou?!

Si a mai trecut un an si mai sunt atatia care vor trece. Nu pot sa zic ca a fost un an rau, nici nu stiu daca a fost cel mai bun.
Ca la tot omu' bucurii, necazuri mai mici, mai mari, dastea. Poate ca am dezamagit oameni anu asta si imi pare rau, poate ca la unii tineam. Poate trebuia sa te tin aproape. Nu anu asta, ala de dinainte am dat cu piciorul la ceva ce poate merita mai mult, am primit si eu ce meritam. Si totusi inca imi e dor sa te am pe tine, sa ma minti frumos ca o sa ramanem impreuna mereu si cum o sa mergem noi la mare si cum o sa ne iubim si o sa traim doar cu aer ca sa fim mereu impreuna siii siii sii. Oricum nu mai are rost sa zic ceva.
La multi ani! Un an nou mai bun decat asta, cu tot ce va doriti.
Partea asta "cu tot ce va doriti" ma scuteste sa enumar urari kilometrice;chiar imi place.

Un comentariu: