vineri, 9 septembrie 2011

Vara,defapt vacanta asta a fost minunata. O sa imi lipseasca enorm toate zilele in care pierdeam vremea in parc sau in poli sau in eroi. A fost o vara speciala. Cateva dezamagiri, dar in rest ok. Am cunoscut oameni noi, foarte de treaba...ma rog si unii mai fraieri asa.:))Cu iubirea poate poate iese ceva,incercam ce mama dracu'.
Acum sunt euforica.Iaaa poate imi iau ceva de baut...mai ma gandesc;termin de scris si revin cu un edit[de parca ar conta daca imi iau eu ceva de baut sau nu.]rectific, nu mai fac edit ca nu are oricum importanta daca merg sa beau ceva sau nu.
Vara asta am invatat cate ceva...spre exemplu ca sunt dura si ca multi oameni cand erau cu 2-3 ani mai mici nu stiau multe lucruri;ceea ce e regretabil.:))
Veri ca asta sa tot fie. Ati plecat la liceuu maa:o3 O sa imi fie enorm de dor de: Geooooo<3[o sa te chinui cu telefoanele puiu'<3], Borteseluuuu, Gabiiii:o3, Andrei:), Geo ailalta mai blonda:)) etc. Si Alex pe care nu o sa il mai vad doi ani;copil mare si prooost.Imediat ce ajungi in tara,cadn ajungi tuuu, sa o suni pe proasta de Moni, ca o sa vrea sa te vada.:o3Va iubii pe toti care mi'ati facut vara asta frumiii:*[ce cretin suna:))]
Sisisi nu mai stiu.:))Clar anu asta o sa imi lipseasca serile alea naspa de iarna in care o sa merg acasa pe intuneric:o3.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu