sâmbătă, 22 ianuarie 2011

Gen nu'i panica!:))


Dec azi a fost foarte taree.M'am intalnit cu Geo am facut 200 de metrii in 15minute:))Am ajuns la terasa-Geo a inceput sa se certe cu maicasa=))

Am inceput sa facem misto de un film de groaza:))Am ajuns in statia de tramvai a inceput unu sa dea cu zapada in noi peste tramvai=))Am sunat'o pe Alexa: Geo: unde pisdaa..te vad:)))).Ne'am dus la Starbucks am astepatat'o pe Andreea cea tunsa vreo ora o sunam: Eu: unde esti?! Andreea: in cinci minute vin.si daca nu ajung prefate ca ma mai suni odata si iti zic ca vin in cinci minute. Eu: hai mai repede ca altfel nu mai ai ce discuta cu mine!! Andreea: Si eu te iubesc.pa!

Am mancat si ne'am uitat-defapt s'au uitat la niste tipi buni da mie nu imi placeau:))[mie imi palce altcineva-care are meditatii!:-w]Dupa ce am mancat am plecat-la etaju unu un mosulet vine si intreaba: Unde e vodafoneu'? si ii curgea o bala din guraa:))-ca cainilor alora care stau cu limba pe afara=))[na ma ca am reusit sa o scriu fara sa mi se faca rau:)))] si noi: Uitati acolo! El: unde? Noi: Acolo unde e rosu!:))




Zi geniala!!:))

3 comentarii:

  1. ce sa zici si tu acum!:-j "vai,nu-ti placeau!"
    la dracu,fataa;;) ca daca nu ti-ar fi citit blogu' Andrei ti-ar si placut si tie=)))

    RăspundețiȘtergere
  2. =)))
    @Geoo.bine binee.da majoritatea erau urati.ala cu plete avea suvitele aleaa naspaa.si si sii.mie imi placea de mosu aia=)))cu bale

    @Alexa:tipicaal

    RăspundețiȘtergere